بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خداحافظی احتمالی علی کریمی در تاریخ 91/8/8

http://axgig.com/images/63596257367777966564.jpg

فرهاد مجیدی را خیلی دوست داشتم و خواهم داشت.همچنین خوب می دانم این بازیکن از حاشیه و جنجالهای فوتبالی همیشه بدور بوده و خیلی کم خودش را وارد آلودگی های موجود در این فوتبال فعلی می کرده است.اما یک سوالی که ممکن همانند دلیل ترک فرهاددر نیم فصل لیگ یازدهم همیشه برای هواداران استقلال بی جواب بماند ذهن من را بدجوری درگیر خود کرده است!
خیلی دوست دارم بدانم نامه خداحافظی فرهاد که در تاریخ 7 /7 /91 به اطلاع فوتبالدوستان رسید آیا تصمیم خودش بوده و اتفاقی صورت گرفته است ؟و یا از قبل برای این تاریخ برنامه ریزی کرده بود!؟
اگر گزینه اول درست باشد که هیچ.....
اما اگر فرهاد مجیدی با برنامه قبلی این کار را انجام داده،پس چرا چند روز قبلش در طی مصاحبه های مختلف سعی بر شکستن سکوت خود کرد و یک جورایی خودش را آماده برگشتن به تیم محبوبش نشان داد!؟
چرا فرهاد مجیدی از واعظ آشتیانی حرف به میان آورد و توانمندی حقیقی بازیکن میانه میدان ایم فجرسپاسی را که در مقابل جواد نکونام حرفی برای گفتن نداشت و در بازی با استقلال نکونام خیلی بهتر از آن باز کرد،فراتر از بازیکنان آسیائی خواند!؟
و چراهایی دیگر  .....
در متن نامه فرهاد بیش از اینکه آرزوی موفقیت و قهرمانی های متعدد استقلال خودنمایی می کرد؛ کلماتی چون جدایی ناخواسته و یا علیرقم میل باطنی بدجور توی ذوق هواداران می زد.
پیش بینی:شاید علی کریمی که فعلا در قبال تصمیمات سرمربی و مدیرعامل تیم محبوبش روزه سکوت گرفته است،می خواهد تا تاریخ 91/8/8 صبر کند و به یکباره همانند فرهاد مجیدی خبر خداحافظی از فوتبالش را به همه هواداران و همچنین کارشناسان فوتبال اعلام کند!؟

پیشنهاد:برای خداحافظی دو بازیکن بزرگ و کاپیتانهای سرخآبی یک مسابقه با یک تیم خارجی خوب تدارک دیده شود و منتخبی از دو تیم لستقلال پرسپولیس به مصاف این تیم بروند.



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت2:28---9 مهر 1391
روحت شاد ناصرخان
خدا رو شکر ناصر خان در زمان حیاتش هم کسی به علت روحیه و منش و سجایای اخلاقیش کسی از وی نمی ترسید که حالا قلعه نویی بخواهد از محبوبیت ناصرخان بعد از مرگش بترسد.
امیر قلعه نویی هر چقدر هم در چنین مواردی سکوت می کند،اما ظاهرا این عدم پاسخگویی وی برای کسانیکه هرزگاهی می خواهند با استفاده از نام و محبوبیت حجازی خودنمایی کنند،ترس معرفی شده و هر چه دوست دارند بر امیر و تیمش میگویند و انتقاد میکنند!خدا رو شکر تیم قلعه نویی تا هفته 10 لیگ با یک بازی کمتر جایگاه خوبی در جدول رده بندی دارد و در صورت برد احتمالی به تیم های صدر خواهند رسید.منتهی اگر غیر از این بود می خواستند با امیر قلعه نویی چه کار بکنند.دوستان بظاهر استقلالی ظاهرا حالا حالا نمی خواهند اختلافات خود با سرمربی استقلال حداقل فعلا در زمان در راس کار بودن وی کنار بگذارند!این استقلالیهای مثلا بچه مثبت! به عواقب این اظهار نظرها و حاشیه ها و اختلافات و دو دستگی های ممکن است بین هواداران بوجود بیاورد فکر نمی کنند!؟واقعا این دوستان استقلالی هستند و منافع استقلال را بر منافع خود ترجیح می دهند!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 7 / 1391برچسب:خداحافظی از فوتبال,علی کریمی,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com